Ajanvarauksen peruutus ja myöhästyminen
Ajanvaraus on sitova. Mikäli joudut perumaan aikasi, teethän sen
viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa. Myöhemmin perutuista tai
kokonaan perumatta jääneistä ajoista veloitamme 75 % varatun
palvelun hinnasta.
Myöhästyessäsi yli 15 minuuttia, emme välttämättä ehdi toteuttaa
palvelua suunnitellusti, ja varaus voidaan joutua perumaan — tällöin
veloitus tehdään kuten perumatta jääneestä ajasta.
Reklamaatiot
Mahdolliset reklamaatiot pyydämme tekemään viimeistään 14
vuorokauden kuluessa palvelun toteutuksesta. Reklamaation tulee perustua
palvelussa ilmenneeseen virheeseen, joka on selkeästi havaittavissa ja
kohtuudella todennettavissa.
Reklamaatio käsitellään tapauskohtaisesti, ja pyrimme aina
löytämään tilanteeseen reilun ratkaisun. Pidätämme kuitenkin
oikeuden olla käsittelemättä reklamaatioita, jotka tehdään
kohtuuttoman ajan kuluttua palvelusta.